Politica de retur și reclamații


Conditiile de retur se refera la achizitia online a suplimentelor alimentare.

 

Termenul exercitarii dreptului legal de retragere

In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („Actul Normativ”), Clientul beneficiaza de o perioada de retragere de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare; sau
  • in cazul in care Clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a ultimului produs; sau
  • in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese.

Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

Clientul, in vederea exercitarii dreptului de retragere din contract, este obligat sa notifice in mod expres ND Medhealth SRL la urmatoarele date de contact: Adresa Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, Sector 2, Bucuresti / E-mail: info@ndmedhealth.ro / Tel: + 40 21 2339571, intentia sa de retragere din contract, fie prin folosirea formularului de retragere inclus la sfarsitul prezentei politici, fie printr-o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, ce vor fi transmise catre ND Medhealth prin posta, fax sau e-mail.

Conform art. 13 din Actul Normativ, ND Medhealth SRL are obligatia sa returneze in termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, daca acestea au fost achitate, sub conditia receptionarii produselor. Cu toate acestea, ND Medhealth isi rezerva dreptul de a prelungi termenul de 14 zile calendaristice daca nu a intrat in posesia produselor returnate sau cel putin, Clientul nu a trimis o confirmare a expedierii coletului, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. ND Medhealth va rambursa contravaloarea produselor comandate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, clientului nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sunt suportate de catre Client.

In cazul returnarii partiale a produselor, ND Medhealth SRL va returna numai contravaloarea produselor pe care Clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. Cu toate acestea, taxa de transport pentru returnarea produselor ramane in continuare in sarcina Clientului.

Prin exceptie, cand exista neconcordanta intre produsele livrate de catre ND Medhealth si comanda facuta de Client, cheltuielile de returnare vor fi suportate de ND Medhealth SRL.

Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, fara sa fi fost desigilat, fara urme de uzura si este complet, inclusiv cu accesorii.

In cazul in care produsul returnat a facut parte dintr-o campanie promotionala de acordare a unui produs cadou, odata cu returnarea produsului achizitionat se va returna si produsul oferit cadou.

 

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

Sub rezerva dispozitiilor art. 16 lit. d), e), f) din Actul Normativ sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse:

  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • produse sigilate care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, astfel cum acestea sunt mentionate in prospect.

 

Obligatiile Clientului in cazul retragerii conform art.14 alin.3 din Actul Normativ

Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Ca atare, in functie de tipul de produs care se returneaza, daca se constata ca actiunile asupra acestuia arata urme de folosinta ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis spre verificare catre furnizor/producator, pentru confirmarea/infirmarea manipularii corespunzatoare a acestuia. Astfel, valoarea finala a acestuia se va stabili in functie de valoarea generata de costul pieselor necesar a fi inlocuite si/sau manoperei de reconditionare a produsului. Diminuarea valorii produsului returnat in functie de deteriorarea acestuia poate fi facuta pana la 50% din valoarea initiala.

 

Reclamatii

Va rugam sa accesati link-urile de mai jos pentru mai multe detalii in legatura cu reclamatiile pe care le-ati putea avea:

Formular

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

 

Catre: ND Medhealth SRL, Adresa: Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, Sector 2, Bucuresti / E-mail: info@ndmedhealth.ro / Tel: + 40 21 2339571.

Va informez/Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: [se vor indica produsele], comandate la data [se va indica data comenzii]/primite la data [se va indica data primirii].

  • Numele consumatorului [se va introduce numele si prenumele complet ale consumatorului]
  • Adresa consumatorului [se va introduce adresa completa a consumatorului]
  • Semnatura consumatorului [doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie, se va semna de catre consumator]
  • Data [se va introduce data la care se completeaza formularul]